смт.Воловець, Закарпатська область


20 травня 2007 р.

Умови проведення зльоту дитячих об"єднань

Додаток 1.
УМОВИ
проведення районного зльоту дитячих об’єднань та організацій
шкіл району
Започаткований у 2006 році районний зліт дитячих організацій проводиться з метою:
Підведення підсумків роботи дитячих об”єднань за 2006-2007 н.р.
Удосконалення роботи дитячих об’єднань по організацій спільних корисних справ;
Виховання патріотизму та вболівання за майбутнє України;
Виховання громадянина своєї країни;
Розвиток творчих, організаторських, лідерських здібностей учнівської молоді;
Підготовка учнів до участі у громадському житті країни.
Завдання зльоту:
сприяти вихованню в учнівської молоді України національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, готовності її захищати; обмін досвідом роботи дитячих об’єднань.
Час і місце проведення
Районний зліт дитячих об’єднань та організацій проводиться 22 травня 2007 року. Збір делегацій біля Воловецької ЗОШ 1-111 ст. до 10.00 год.
Учасники зльоту
У роботі районного зльоту беруть участь представники шкільних дитячих організацій та дитячих об’єднань загальноосвітніх шкіл району.
До складу делегації від ЗОШ 1-11 ст – не менше 10 учнів, від ЗОШ 1-111 ст.- 15 і більше учнів та один керівник.
Кожна делегація від дитячої організації (об’єднання) повинна:
Мати знаки розрізнення (емблеми, галстуки, прапори організації, і т.д.);
Знати девіз організації, речівку, пісню;
Вміти крокувати ( під речівку, пісню);
Представити свою організацію(об’єднання) до 15 хв.
Керівництво зльотом
Загальне керівництво підготовкою та проведенням районного зльоту дитячих організацій та об’єднань здійснює оргкомітет, затверджений відділом освіти райдержадміністрації.
Програма та зміст роботи районного зльоту
До 10.00 – заїзд та реєстрація делегацій .
10.00-10.30 – репетиція шикування колон для проходження по центральній вулиці селища;
– 11.00 п арад делегацій дитячих об”єднань та організацій шкіл району (центральною вулицею селища);
11.00-14.00 - звіти - представлення дитячих організацій.
14.00-14.30 – підведення підсумків зльоту, нагородження.
14.30 – Від”їзд команд.
Виступи - звіти необхідно ілюструвати фотографіями, слайдами, альбомами, стендами, концертними номерами.

Інші cайти Центру

Як ви оцінюєте наш сайт

Розробка сайту- блогу та дизайн Марії Рудейчук