смт.Воловець, Закарпатська область


14 травня 2009 р.

ПОЛОЖЕННЯ про районні туристичні змагання серед учнівської молоді



Затверджую:                                                                                                        Затверджую:
                                          
начальник відділу освіти                                             начальник відділу культури і туризму
             Воловецької РДА                                                                              Воловецької РДА
              М.А.Полянчич                                                                                    В.Ю.Созанська





ПОЛОЖЕННЯ
про районні туристичні змагання серед учнівської молоді

     1. Мета та завдання
- пропаганда та популяризація спортивних видів туризму серед школярів району;
- виявлення сильніших учасників та команд для участі у обласних змаганнях.
                    2. Час і місце проведення:.
Змагання проводяться  з_9 по 10_червня 20--- року..
              Місце проведення: с. Біласовиця
    В день проведення змагань у суддівську колегію кожна команда подає іменну заявку за формою (Додаток 1) в двох примірниках, завірену директором освітнього закладу та лікарем, в якій вказується прізвище, ім’я, по батькові, рік народження, клас, відмітка лікаря.
3. Керівництво змагань.
Загальне керівництво змаганнями здійснюють відділи райдержадміністрації
       культури і туризму  та  освіти.
 Безпосереднє проведення змагань покладається на суддівську колегію, затверджену відділами культури і туризму та освіти райдержадміністрації.
Відповідальність за додержання заходів безпеки
- на этапах змагань покладається на головного суддю та заступника головного судді по безпеці;
-  в періоди між етапами змагань покладається на представників команд.
Змагання проводяться  згідно діючих «Правил проведення змагань з туристичного багатоборства».
4. Учасники змагань.
До участі в змаганнях допускаються учні 5-9 класів загальноосвітніх шкіл району II-III ступенів при обов’язковій умові допуску лікаря. Склад команди – 7 учасників, в т.ч. 4 хлопці  + 3 дівчини, з яких 5 бере участь в подоланні смуги перешкод, та туристичному поході. Команду очолює представник команди.
5. Попередні заявки за формою (Додаток 2) надсилати до ____1 червня 2008 року в Центр позашкільної роботи та дитячої творчості або відділ культури і туризму райдержадміністрації.

6. Програма змагань.
    1 день
09.00-10.00 – приїзд команд в с.Біласовиця  до місця проведення змагань.
10.00-10.30 – Реєстрація  (подача іменних заявок в суддівську колегію).
10.30-11.00 – урочисте відкриття змагань.
11.00-12.30 – облаштування наметового містечка, конкурс побуту.
12.30-13.00 – обід.
13.00-14.30 – облаштування смуги перешкод.
16.30-19.00 – командні змагання «Смуга перешкод».
19.00-20.00 – вечеря,  конкурс кухарів???.
20.00 – урочисте запалення туристичної ватри ( конкурс туристичної пісні, конкурс розпалювання вогнища, краєзнавча вікторина???).

   2 день
10.00-15.00 – масове сходження учасників змагань на вершину гори Пікуй.
 15.00-15.30 – Обід
15.30-16.30 – зняття наметового містечка, прибирання території(один  з конкурсів, що буде оцінюватись  і впливати  на  кінцевий результат)
16.30-17.00 – урочиста церемонія нагородження переможців та призерів змагань. Закриття змагань. Від'їзд учасників змагань.
7. Визначення переможців.
Команди-переможці визначаються окремо
- по кращому часу  в «Смузі перешкод»,
- по сумі балів набраних в окремих  конкурсах
- абсолютний переможець визначається по сумі перших двох пунктів???.
8. Нагородження.
Команди-переможці нагороджуються дипломами райдержадміністрації, переможці по сумі окремих конкурсах нагороджуються грамотами відділів освіти та культури і туризму. Всі переможці нагороджуються  цінними  призами.
9. Фінансування.
Витрати на відрядження учасників та представників команд - за рахунок коштів організацій, що відряджають. Забезпечення транспортом для перевезення учасників за рахунок відділу освіти. Витрати для  нагородження  переможців  змагань за рахунок спонсорських коштів.
10. Заявки.
Заявки встановленого зразку подаються на місці проведення змагань.
11. Примітка.
Учасники змагань проживають в польових умовах та повинні мати необхідне спорядження для участі в змаганнях та проживанні (палатки, спальні мішки, килимки, поліетиленову плівку, казанки).
12. Дане положення є викликом на змагання.


Перелік етапів «Смуга перешкод»
1. Переправа через "Болото".
Виконує вся команда. Пройти умовну відстань стрибаючи по "купинам" - використовуючи автомобільні шини. Якщо учасник стрибає поза "купиною" - 1 штрафне очко (+2 сек).
2. Подолання спуску з допомогою канату.
Виконує вся команда. За відпускання канату обома руками одночасно - 1 штрафне очко (+2 сек).
3. Подолання підйому з допомогою канату.
Виконує вся команда. За відпускання канату обома руками одночасно - 1 штрафне очко (+2 сек).
4. Переправа по колоді.
Виконує вся команда. Пройти по дерев'яній колоді 4 метри, що закріплена на висоті до 30 см, або лежить на землі. Якщо учасник торкнеться ногою землі –1 штрафне очко (+ 2 сек).
5. Транспортування потерпілого.
Виконує три учасники. Два учасники на руках класичним методом "стілець" переносять "потерпілого". Якщо потерпілий торкається землі - 1 штрафне очко (+2 сек).
6. Маятникова переправа.
Виконують всі учасники. За допомогою канату закріпленого вверху на дереві або перекладині подолати "умовний рів". За умовне "падіння" в рів - 1 штрафне очко (+2 сек).
7. Розкладання палатки
Виконує чотири учасники команд. Палатку необхідно поставити і після дозволу судді розібрати, скласти. За умови, якщо палатка стоїть криво, слабо закріплена, погано зібрана - 1 штрафне очко (+2 сек).
8. Переправа з шестом.
Виконують всі учасники. За допомогою шеста "умовний рів". За умовне "падіння" в рів - 1 штрафне очко (+2 сек.).
9. Фініш.
Час фіксуються команді після фінішу останнього учасника.



Інші cайти Центру

Як ви оцінюєте наш сайт

Розробка сайту- блогу та дизайн Марії Рудейчук