смт.Воловець, Закарпатська область


31 серпня 2011 р.

Положення про районне методичне об’єднання педагогів




Положення
про районне методичне об’єднання педагогів

І.Загальні положення
1.1. Районне методичне об'єднання педагогів – організаторів
 (далі —РПО) — структурний підрозділ районного Центру позашкільної роботи , який координує методичну, організаційно-масову роботу педагогів – організаторів, організує вдосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників району згідно з рівнями, визначеними законодавством.
1.2. МО  педагогів – організаторів створюється з числа педагогічниз працівників , для яких робота в районі є основним місцем роботи або роботи за сумісництвом.
1.3. Метою   діяльності  РМО є  здійснення  навчально-виховної,  методичної та позакласної роботи з учнівським колективом школи.
1.4. Керує РМО голова, який обирається на два роки на загальних зборах РМО із числа педагогічних працівників з відповідною фаховою освітою і якому за результатами атестації встановлено першу або вищу кваліфікаційну категорію за наявності стажу роботи за фахом не менше п'яти років. Голова РМО обирається на два роки і працює на державних (громадських засадах). Для забезпечення ведення документації РМО обирається секретар.
1.5. РМО підпорядковується безпосередньо ЦПРДТ.
1.7. Підрозділами РМО є творчі групи педагогів-організаторів, тощо.
ІІ. Завдання та напрямки роботи районного методичного об'єднання педагогів-організаторів
2.1. До питань компетенції РМО входять:
- забезпечення  навчально-виховної та методичної роботи на високому професійному рівні;
- задоволення потреб учнівської молоді в інтелектуальному, культурному та духовному розвитку;
-організація змістовного відпочинку школярів шляхом проведення масових заходів;
- надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності;
- обговорення питань з методики навчально-виховної роботи в школі;
- розгляд питань організації, керівництва та контролю за якістю виховної роботи учнів та вихованців;
- забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів;
- виконання нормативних вимог щодо навчання та виховання учнів;
- координація навчально-виховної діяльності педагогів-організаторів та  вчителів ї організація їхньої взаємодії в педагогічному процесі;
- вивчення та впровадження в практику сучасних освітньо-виховних  технологій,  форм і методів  роботи з учнівським колективом;
- конкурси методичних знахідок серед педагогів РМО, конкурси педмайстерності. 
2.2. Головним завданням РМО є:
-  розроблення, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій і систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації виховної роботи в районі;
- організація діяльності органів учнівського самоврядування, дитячих об»єднань і організацій;
- проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення та впровадження їхнього педагогічного досвіду, делегування кращих педагогів на конкурси професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідної роботи.
 
3. Організація роботи районного методичного об'єднання педагогів - організаторів
3.1. Роботу педагогів - організаторів
 у межах РМО організовано на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємодопомоги та взаємоконтролю.
3.2. Роботу РМО організує його голова.

4. Обов'язки та права голови районного методичного об'єднання педагогів – організаторів
4.1. Голова РМО:
- аналізує роботу кожного члена РМО щодо організації навчально-виховної роботи  в школі  ;
- організує вивчення стану виховної роботи з учнівським колективом у школі  та ведення ними шкільної документації;
- організує взаємовідвідування різноманітних масових заходів, засідань, тренінгів, навчань іт.д організовує  взаємодопомогу;
- забезпечує організацію заходів, спрямованих на професійне зростання педагогів-організаторів, зокрема молодих спеціалістів;
- розподіляє методичні теми педагогічних працівників на поточний навчальний рік та організовує педагогічні читання на засіданнях РМО;
- визначає функціональні обов'язки та ступінь відповідальності членів РМО за їх виконання;
- відповідає за ведення документації РМО;
- визначає та аналізує роботу РМО, складає списки необхідної науково-методичної літератури, технічних засобів навчання;
- створює банк даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить із ними членів РМО;
- створює аудіо- та відеотеку кращих освітянських доробок РМО закладів освіти району;

- спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику закладів освіти району перспективного педагогічного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки;
- разом із методистом ЦПРДТ  готує навчальні матеріали для проведення творчих звітів, конкурсів професійної майстерності
- проводить засідання РМО не менше як чотири рази на рік згідно з планом;
- складає план роботи на поточний навчальний рік, який узгоджує з членами РМО. План роботи затверджує методична рада ЦПРДТ;
- звітує про роботу РМО на засіданнях науково-методичної ради РМК;
-  контролює виконання навчально-виховних планів педагогів-організаторів, разом з методистом ЦПРДТ  організує вивчення стану виховної роботи з учнівським колективом, ведення шкільної документації педагогами –організаторами.
-4.2. Голова РМО має право:
- на відвідування та аналіз позакласних заходів які проводяться педагогм-організатором у школі;
- звертатися за консультацією до методиста ЦПРДТ  із проблем організації навчально-виховної  роботи  в закладах освіти, виконання трудової дисципліни педагогів-організаторів;
- вносити пропозиції до відділу освіти щодо підвищення кваліфікаційної категорії членів РМО;
- рекомендувати педагогам-організаторам  різні форми підвищення кваліфікації;
- виносити на розгляд адміністрації школи  питання щодо заохочення педагогів-організаторів.
5. Обов'язки педагогів-організаторів, які входять до складу районного методичного об'єднання
5.1. Педагоги-організатори, які входять до складу РМО, повинні:
- організувати свою навчально-виховну роботу з урахуванням основних завдань школи, діяльності відділу освіти, науково-методичної проблеми району, РМО;
- організувати свою діяльність з питань удосконалення фахової майстерності;
- планувати свою діяльність із урахуванням питань охорони здоров'я та життя дітей, заходів техніки безпеки;
- організувати   взаємодію  з  батьками  та  колегами  щодо  поліпшення навчально-виховного процесу та якості своєї праці.
6. Права педагогів-організаторів, які входять до складу районного методичного об'єднання
Педагоги-організатори, які входять до складу РМО, мають право:
- звертатися до методкабінету ЦПРДТ та РМК відділу освіти   з проханням про відрядження на курси, семінари, тренінги з питань підвищення фахової майстерності;
- вносити пропозиції щодо поліпшення організації навчально-виховного процесу в закладах освіти району;
- вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації педагогів-організаторів;
- звертатися за консультацією з питань організації навчально-виховної  роботи  у школі  до методиста ЦПРДТ,  методистів РМК. 
7. Документація районного методичного об'єднання педагогів-організаторів
 РМО розробляє та систематично веде свою документацію відповідно до переліку:
-          положення про РМО;
-          аналіз роботи РМО за рік, що минув;
-          план роботи на поточний рік;
-          протоколи засідань РМО;
-          план  атестації  педагогів-організаторів, проходження курсової  перепідготовки,  банк даних про педагогів-організаторів: якісний та кількісний склад;
-          необхідна документація для організації діяльності РМО (можна у формі таблиці);
-          методична база передового педагогічного досвіду педагогів-логанізаторів, членів РМО:
-           планування роботи педагогів-організаторів з питань самоосвіти.

8. Керівництво діяльністю районного методичного об'єднання педагогів-організаторів.

Керівництво діяльністю РМО здійснює Центр позашкільної роботи і дитячої творчості.


МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ
2011-2012 н.р.

I.                        Проблеми, над якими працює методичне об’єднання
·         Створення ефективного виховного простору шляхом впровадження в навчально-виховний процес Національної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
·         Формування життєвих цінностей особистості, підготовка молоді до активної, творчої, особистісно та соціально значущої життєдіяльності.
·         Координація зусиль навчального закладу, сім’ї, громадськості у вирішення завдань превентивного виховання учнів.

  1. Підвищення кваліфікації та керівництво самоосвітою
ІІ.1.Секції:
                - Координація зусиль навчального закладу, державних органів, що здійснюють захист прав та інтересів дітей, сім’ї, громадськості  у вирішення завдань превентивного виховання учнів.
                Серпень                           Рудейчук М.М.,
методист ЦПРДТ,
місце проведення: ЦПРДТ;

                - Підвищення педагогічної майстерності педагога-організатора як важлива умова забезпечення ефективності функціонування виховної системи навчального закладу.
                Квітень                            Тюк О.М..,
 педагог –організатор
Верб»язької ЗОШ І-ІІ ст..
Місце проведення: Верб»язька  ЗОШ І-ІІ ст..

        ІІ. 2.Семінари-практикуми:
         1. Впровадження інформаційно-комп»ютерних технологій  у виховний процес як засіб формування соціальних компетентностей учнів.
                Листопад , Чорней Л.В.,
педагог- організатор ЦПРДТ,
місце проведення : ЦПРДТ  
                                                                                                 
2.Роль і місце шкільної преси в системі виховної роботи закладу.
                Лютий                                    Ковчар Г.І.,
голова МО, педагог-організатор
Скотарської                 ЗОШ І-ІІ ст..    ,
 Місце проведення: ЦПРДТ                                                                                                           

               

                ІІІ. Виявлення, апробація та впровадження перспективного педагогічного досвіду
  1. Захист моделі учнівського самоврядування в закладах освіти. Дитяче об»єднанняч «Волонтер».                                                 
Травень , Погорляк Г.О.,
 педагог-організатор Н.Ворітської ЗОШ І-ІІІ ст..
2.                  Творча група «Формування життєвих цінностей особистості, підготовка молоді до активної, творчої, особистісно та соціально значущої життєдіяльності».
                Керівник                               Ковчар Г.І.,
 голова МО,
педагог-організатор
Скотарської ЗОШ І-ІІ ст.

Підготувала координатор роботи МО педагогів - організаторів М.Рудейчук.

Інші cайти Центру

Як ви оцінюєте наш сайт

Розробка сайту- блогу та дизайн Марії Рудейчук