В даний час комп'ютер
міцно увійшов у повсякденне життя кожної людини. Його можливості використовуються на роботі,
при проведенні дозвілля, в побуті та інших сферах життя людини. Кількість
інформації, яку люди довіряють
своєму «електронному другові», з кожним днем зростає, тому рано чи пізно кожен
задається питанням: «Як забезпечити надійне збереження даних?»
14 травня 2013 року керівник гуртків інформаційних технологій Ференц Людмила Василівна провела відкрите заняття на тему: «Антивірусні програми. Правила профілактики зараження комп'ютера вірусами».
Метою заняття було
ознайомити гуртківців з антивірусними програмами та навчити користуватися ними для перевірки та лікування ПК; розвивати
практичні навички захисту роботи з програмами; виховувати сучасну
людину, яка володіє
інформаційною компетентністю та вміє захистити свій ПК від шкідливих програм.
Для проведення перевірки домашнього завдання керівником
гуртка було використане фронтальне
опитування, двоє гуртківців підготували реферати про виникнення вірусів, порівняли комп’ютерні
віруси з вірусами, які вражають людину,
провели аналогії.
Для презентації нового матеріалу керівник використала метод
лекції з елементами бесіди та презентацію про різноманітні антивірусні
програми, які зараз пропонують розробники для захисту ПК, зробивши роз’яснення про
безкоштовні та умовно безкоштовні антивірусні програми.
Закріпленням вивченого матеріалу було виконання
практичної роботи: «Захист комп’ютера від вірусів шляхом встановлення безкоштовних
та умовно безкоштовних активірусних програм».
Інструктаж виконання
роботи відбувся демонстрацією послідовних дій на екран через мультимедійний проектор. В
процесі виконання практичної роботи керівник поскювала ті чи інші складнощі при
роботі з антивірусними програмами.
Також на занятті були присутні робота у групах (пошук
інформації), метод рефлексії, наочна демонстрація матеріалу при його поясненні,
електронна презентація, яка давала додаткову наочність.
Мета заняття була досягнута:
майже усі гуртківці отримали знання про антивірусні програми та
навчилися ними користуватися, але є сенс назначити деяких вихованців, з
поглибленими знаннями з теми, консультантами та запропонувати їм допомогти
більш слабким гуртківцям.
На
занятті були присутні керівники гуртків Центру. Після заняття відбулося
обговорення. Кожен керівник висловив свою думку та відмітив сильні та слабкі
сторони проведеного заняття. Підсумки підвела методист Рудейчук М.М., яка
наголосила, що кожному керівнику слід використовувати при підготовці занять інноваційні
технології, більш творчо підходити до розробки занять та використовувати в своїй
роботі нестандартні форми занять, які сприятимуть кращій активізації уваги та
зацікавленості вихованців.