ПЕРСПЕКТИВНИЙ
ПЛАН РОБОТИ ЦПРДТ
НАД
НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ
«МЕТОДИЧНЕ
ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ»
Підготовчий етап
№
з/п
|
Заходи
|
1
|
Консиліум. Результати роботи творчої
групи над проблемою з виробленими рекомендаціями
|
2
|
Обговорення й затвердження
науково-методичної проблеми ЦПРДТ педрадою.
|
3
|
Складання плану роботи над проблемою,
розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення
послідовності накреслених заходів, їх взаємодії з іншими складниками
педагогічного процесу.
|
4
|
Дослідження готовності педагогів до роботи над науково-методичною проблемою
(анкетування)
|
1-й рік роботи
(2013-2014 н.р.)
№
з/п
|
Заходи
|
1
|
Оформлення довідково-інформаційного
методичного куточка з визначеної проблеми в методичному кабінеті ЦПРД.
|
2
|
Створення картотеки рекомендованої
літератури з проблеми
|
3
|
Організація наставництва, консультації
для молодих керівників гуртків
|
4
|
Забезпечення морального і
матеріального стимулювання роботи педагогів над проблемою
|
5
|
Удосконалення роботи педагогічного
колективу з обдарованими і здібними дітьми
|
6
|
Обговорення запропонованих рекомендацій
на засіданнях методичного об’єднання, вироблення заходів стосовно їх
реалізації. Визначення індивідуальних науково-методичних проблем, виходячи
зі загальної проблеми, специфіки гуртка
й уподобань кожного педагога
|
7
|
Організація взаємовідвідування занять
гуртків із метою вивчення роботи керівників
гуртків над проблемою
|
8
|
Організація взаємовідвідування
позакласних заходів з метою вивчення роботи керівників гуртків над проблемою
|
9
|
Випуск методичних бюлетенів із досвіду
роботи над проблемною темою
|
10
|
На засіданнях методичного об’єднання
керівників гуртків розглянути
питання:
- Система діяльності
педагога у підготовці та проведенні заняття
- про роботу над
проблемою керівників гуртків на І
етапі
- технології
інтерактивного навчання на заняттях гуртків в системі особистісно орієнтованого
навчання
- про самоосвіту керівників
гуртків;
- про роботу з
обдарованими вихованцями;
|
11
|
Засідання педради Розвиток проектної культури педагогів як спосіб
підвищення професійної компетентності»
|
12
|
Засідання методичної ради:
- про шляхи підвищення
в учнів мотивації до занять в гуртках;
- науково-методична діяльність і впровадження сучасних технологій у навчально-виховний
процес;
- удосконалення
навчального процесу на основі сучасних технологій;
- запровадження
інноваційних технологій у діяльність учнівського самоврядування;
- результати роботи
над науковою проблемою ЦПРДТ та керівників гуртків над індивідуальними методичними темами.
|
13
|
Методична конференція «Раціональна
організація праці як засіб попередження перевантаження вихованців»
|
14
|
Оформити папки «Як працювати над
науково-методичною проблемою», «Як узагальнити свій досвід»
|
17
|
Вивчення професійних умінь рівня
кваліфікаційної підготовки керівників гуртків шляхом діагностування
|
2-й рік роботи
(2014-2015 н.р.)
№
з/п
|
Заходи
|
1
|
Діагностика рівня сформованості
загально навчальних інформаційних умінь вихованців основного рівня.
|
2
|
Моніторинг навчальних досягнень учнів
з метою вивчення впливу нових напрямків роботи на результативність занять в
гуртках
|
3
|
Удосконалення системи роботи керівників
гуртків у контексті роботи над
проблемою
|
4
|
Творчі звіти керівників гуртків за результатами роботи над проблемою (на
засіданнях м/о)
|
5
|
Моніторинг особистого професійного
зростання керівників гуртків
|
6
|
Вивчаємо досвід. Взаємовідвідувння занять
гуртків. Робота педагога над проблемою.
|
7
|
Засідання методичної ради:
- робота творчої
групи з навчально-методичної проблеми ЦПРДТ;
- звіти-презентації
м/о про роботу над проблемою
Науково-технічний
та натуралістичний напрямок – січень
Художньо-естетичний
– березень
Туристсько-краєзнавчий
- квітень
- про організацію
роботи на ІІ етапі роботи над проблемою
|
8
|
Психолого-педагогічний семінар
|
9
|
Оформити папки-допомоги щодо
запровадження навчально-методичної проблеми
|
10
|
Організація навчання інформаційних
технологій (курси «Intel. Навчання для
майбутнього»
|
11
|
Засідання м/о:
- впровадження
креативних освітніх технологій в практику гурткової роботи;
- розвиток
креативного потенціалу вихованців на
заняттях гуртків коп.»ютерних технологій ;
- використання
інноваційних технологій для розвитку творчого мислення;
- комп’ютерні
технології на заняттях гуртків декоративно-прикладного мистетцва;
- використання
мережевих технологій у підвищенні фахового рівня (художньо-естетичний
напрямок)
- упровадження
медіа-технологій у навчально-виховний процес (природничо-математичний
цикл);
- комп’ютерна
презентація як засіб розкриття творчих здібностей вихованців );
- використання
комп’ютерних технологій на заняттях туристсько-краєзнавчих гуртків
|
12
|
Засідання педагогічних рад:
- підвищення
ефективності заняття гуртка за
рахунок упровадження особистісно орієнтованого спрямування дидактичних,
методичних технологій та морально-психологічного аспектів;
- пошуково-дослідницька
діяльність за допомогою засобів інформаційно-комунікативних технологій
(березень)
|
13
|
Психолого-педагогічний семінар:
«Створення психолого-педагогічних умов для виховання креативної
особистості» (жовтень)
|
14
|
Методичний практикум: «Освітні
технології»
|
15
|
Методична сесія: «Проектуємо успішне
заняття гуртка»
|
16
|
Сучасні педагогічні технології,
комп’ютеризація навчально-виховного процесу
|
18
|
Питання на засідання методичної ради:
- про шляхи
підвищення в учнів мотивації до навчання;
- науково-методична
діяльність і впровадження сучасних педагогічних технологій у
навчально-виховний процес.
|
3-й рік роботи
(2015-2016 н.р.)
№
з/п
|
Заходи
|
1
|
Засідання методичних об’єднань керівників
гуртків:
- Інтегровані заняття
гуртків – проблеми сьогодення;
- Інновація в
конкурсах з інформаційних технологій;
- Розвиток творчих
здібностей школярів;
|
2
|
Засідання педагогічної ради:
- стимулювання і
заохочування учнів до освітньої діяльності;
- інформаційно-комунікативні
технології в навчальному процесі сучасного позашкільного закладу
|
3
|
Засідання методичної ради:
- розвиток творчих здібностей учнів як
засобу самовираження особистості;
- моніторингова діяльність методичних об’єднань
- участь у видавничій діяльності «Панорама
творчих надбань керівника гуртка»;
- формування навичок самостійної роботи учнів
у позаурочний час
|
5
|
Круглий стіл «Що таке моніторингові
дослідження? Для чого і як вони здійснюються?». Результати моніторингу
участі вихованців у масових заходах.
|
6
|
Проведення анкетування, діагностичних
вимірів з питань навчальної та методичної роботи
|
7
|
Семінар-тренінг «Методика організації
проектної діяльності вихованців»
|
8
|
Практичний семінар «Інноваційний пошук
керівника гуртка. Осмислення заняття гуртка як результат застосування інноваційних
педтехнологій»
|
9
|
Методичний тиждень «Розвиток ключових
компетенцій та творчості вихованців через використання новітніх технологій»
|
10
|
Звіт творчої групи про роботу над
методичною проблемою
|
11
|
Діагностування педагогічного досвіду керівників
гуртків
|
12
|
Наказ про підсумки методичної роботи
на ІІІ етапі реалізації науково-методичної проблеми
|
4-й рік роботи
(2016-2017 н.р.)
№
з/п
|
Заходи
|
1
|
Засідання методичних об’єднань керівників
гуртків:
- упровадження
інноваційних технологій на заняттях гуртків;
- мультимедійні
презентації на заняттях
|
2
|
Виховна робота: компетентнісний підхід
до проектної технології
|
3
|
Виховання інтересу до колективної
творчої діяльності, формування лідерських та організаторських якостей у вихованців
|
4
|
Моніторинг результативності роботи над
проблемою
|
5
|
Творчість керівника гуртка: шляхи
звільнення від стереотипів та шаблонів
|
8
|
Засідання методичної ради:
- організація
роботи учнів над створенням навчального проекту
– система роботи керівника гуртка щодо контролю знань, умінь та навичок;
- мистецтво
ведення сучасного заняття гуртка як
запорука якісної освіти;
- вивчення й
узагальнення досвіду із системи роботи педагогів;
- особистісне й
професійне зростання педагога як умова розвитку школи життєвої
компетентності;
- модернізація
науково-методичної роботи;
- впровадження
засобів нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес:
застосування
нових ІКТ в управлінській діяльності
застосування
нових ІКТ у навчально-виховному процесі
застосування
нових ІКТ у виховному процесі
|
9
|
Науково-практичний семінар:
«Використання новітніх технологій як засіб розвитку творчих здібностей вихованців
»
|
5-й рік роботи
(2017-2018 н.р.)
№
з/п
|
Заходи
|
1
|
Майстер-клас «Мої методичні знахідки»
(узагальнення досвіду роботи керівників гуртків по темі: «Реалізація використання
інформаційно-комп’ютерних технологій активного та інтерактивного навчання»)
|
2
|
Конференція: «Підсумки роботи над
проблемою»
|
3
|
Педагогічна вітальня: «Яким має бути заняття
гуртка якого чекають»
|
4
|
Засідання методичної ради: «Синтез
інформаційно-комп’ютерних та інноваційних ед..технологій»
|
5.
|
Наказ про підсумки і завершення роботи над науко-методичною
пролемою.
|
|