ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА
індивідуального плану роботи молодого педагога
Індивідуальний план
стажування складає молодий керівник гуртка під безпосереднім керівництвом
педагога-наставника, призначеного керівником закладу на період першого року
роботи в закладі. План затверджується керівником закладу.
1.
Навчальна робота:
·
ознайомитися
з правилами внутрішнього розпорядку;
·
ознайомитися
з навчально-методичною базою кабінету (лабораторії)
·
ознайомитися
з перспективним та поточним плануванням роботи закладу;
·
детально
ознайомитися з навчальною програмою гуртка та пояснювальною запискою до неї;
·
ознайомитися
з вимогами до ведення гурткової документації;
·
спланувати
навчальну, виховну та масову роботу гуртка;
·
виготовити
наочні посібники (вказати які).
2.
Виховна робота:
·
ознайомитися
зі змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування;
·
ознайомитися
із календарем знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік, планом обласних
масових заходів;
·
освоїти
орієнтовну програму вивчення індивідуальних особливостей вихованців;
·
вивчити
особовий склад вихованців гуртка, їхні індивідуальні особливості;
·
налаштувати
зв’язок з батьками вихованців;
·
провести
виховні бесіди за визначеною тематикою;
·
підготувати і
провести батьківські збори за визначеною тематикою.
3.
Методична робота:
·
брати активну
участь у методичних заходах закладу та в роботі Школи молодого педагога;
·
ознайомитися
з дидактичними вимогами до складання плану заняття;
·
ознайомитися
зі схемами аналізу та самоаналізу заняття, виховного заходу;
·
ознайомитися
з методичною літературою з фаху;
·
вивчити
картотеку передового педагогічного досвіду з напряму роботи гуртка;
·
вивчити
досвід роботи наставника;
·
відвідати
заняття керівника гуртка з досвідом роботи;
·
провести
відкриті заняття;
·
працювати над
створенням власної картотеки літератури з напряму роботи гуртка.
4.
Громадська робота:
·
брати активну
участь у роботі громадських організацій закладу;
·
виконувати
доручення адміністрації, педагогічного колективу;
·
брати активну
участь у масових заходах різного рівня (з напряму роботи гуртка);
·
підготувати і
провести бесіди, заходи.
Затверджую:
директор
ЦПРДТ
Тидір
Т.В.
Індивідуальний план
роботи
керівника гуртка «Пішохідний
туризм»
Мордованця Василя
Івановича
І. Навчальна робота
Назва
|
Термін виконання
|
Місце
Проведення, хто консультує
|
Наставник
|
Примітка
|
|||
Ознайомитися зі
змістом та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування;
|
До 15 вересня
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
|||||
ознайомитися з
навчально-методичною базою
|
До 1 жовтня
|
Методичний кабінет
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
Ознайомитися з перспективним та поточним
плануванням роботи закладу
|
До 1 жовтня
|
Тидір Т.В., директор
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
детально ознайомитися з
навчальною програмою гуртка та пояснювальною запискою до неї
|
До 12 вересня
|
Рудейчук М.М.
методист
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
ознайомитися з вимогами
до ведення гурткової документації
|
До 15 вересня
|
Тидір Т.В., директор
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
спланувати навчальну,
виховну та масову роботу гуртка
|
До 15 вересня
|
Рудейчук М.М.
методист
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
1. Виховна
робота:
|
|||||||
ознайомитися зі змістом
та формами виховної роботи в гуртках, вимогами до планування
|
До 15 вересня
|
Рудейчук М.М.
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
ознайомитися із календарем
знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік, планом обласних масових заходів
|
До 1 жовтня
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
освоїти орієнтовну
програму вивчення індивідуальних особливостей вихованців
|
Протягом вересня-жовтня
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
вивчити особовий склад
вихованців гуртка, їхні індивідуальні особливості
|
Протягом вересня – жовтня
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
налаштувати зв’язок з
батьками вихованців
|
Протягом вересня - листопада
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
провести виховні бесіди
за визначеною тематикою
|
Прогягом року
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
підготувати і провести
батьківські збори за визначеною тематикою
|
Протягом року
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
1. Методична
робота:
|
|||||||
брати активну участь у
методичних заходах закладу та в роботі Школи передового педагогічного досвіду
|
Протягом року
|
Рудейчук М.М., методист
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
ознайомитися з
дидактичними вимогами до складання плану заняття
|
вересень
|
Самостійно на основі наданих
методичних матеріалів
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
ознайомитися зі схемами
аналізу та самоаналізу заняття, виховного заходу
|
Протягом листопада – грудня
|
Самостійно на основі
Наданих методичних матеріалів
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
ознайомитися з методичною
літературою з фаху
|
Протягом року
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
вивчити картотеку
передового педагогічного досвіду з напряму роботи гуртка
|
Протягом року
|
самостійно
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||
відвідати відкриті заняття
керівників гуртків
|
Протягом року (згідно графіка
відкритих занять)
|
(згідно графіка відкритих
занять )
|
Ференц Л.В., керівник гуртків
|
||||